20120920

talk to papa joe: mata og morning

Share on facebookShare on myspaceShare on stumbleuponShare on diggShare on emailShare on print| Share on facebook_likeMore | Sunday, July 22, 2012

DEAR Papa Joe,

Ako diay si Albert, 34, naa sa Cebu karon pero taga Mindanao gyud ko. Ang akong problema mahitungod sa akong asawa nga naay iring-iring. Tigbyahe man gud ko kay mao na akong trabaho. Daghan na kaayo ko og estorya nga nadunggan sa iyang kalaki pero wala gyud nako masakpi. Karon, naglibog ko. Basin ug tinuod kay bati na man siya og tinagdan nako. Unya kon mag-away mi, dali kaayo siya makaingon nga buwag mi. Unya naa baya miy mga anak.

Ang nakapait sad kay makadawat ko og text sa mga concern lang kuno nga ang akong mga anak di gyud ako kay wa gyud maliwat daw nako bisan gamay. Usa ka higayon ana, Papa Joe, naay ni-text nako nga naay kuyog ang akong asawa nga lain unya naa ko sa Siquijor ato byahi. So, akong gitawgan akong asawa ug sa kadugayan nitug an siya nga naa siyay kuyog nga lalake apan classmate daw niya ug business ra iyang relasyon.

Sa akong kalagot kay wa ko motuo, gibaharan nako siya nga patyon unyag uli nako pero unsa mang unsaa nga di man nako kaya masuko kay buwagan man dayon ko niya. Unya di baya nako kaya nga mawala siya. Galibog gyud ko ron unsay buhaton kay kataw-an lang ko
sa akong kaliwat nga nagmata ra daw ko og morning. Unsa kaha og tinuod ni tanan.

Manimalos ba ko ug maghikog na lang? Palihug tambagi ko.

No comments:

Post a Comment